☰ MENU
Menu

Ai Galli

Passie, onderzoek, toewijding en traditie: dit zijn de fundamentele waarden die Azienda Ai Galli,gelegen op de grens van Veneto en Friuli, sinds haar oprichting heeft nagestreefd. Een al lang bestaand liefdesverhaal voor het land, integratie van het terrioir in de wijnen en oneindig respect voor de natuur en haar vruchten.Dit is de filosofie van de Ai Galli-wijnmakerij, die zich elke dag opnieuw uitvindt om zijn toewijding aan typische wijnen en een wil om zich altijd te verbeteren, te versterken.
Land
Land
Toon meer opties
Regio
Zoek een regio
Regio
Druif
Zoek een druif
Druif
Prijs
Prijs - slider
Prijs - inputs
Flesinhoud
Zoek op inhoud
Flesinhoud
Wijnhuis
Zoek een wijnhuis
Wijnhuis
Alcoholpercentage
Zoek op alcoholpercentage
Alcoholpercentage
Jaargang
Zoek op jaargang
Jaargang
Duurzaam
Duurzaam
Smaak
Smaak
Speciaal
Speciaal
Toon meer opties
Helaas, geen wijnen gevonden, probeer het nogmaals met andere filters.

De boerderij Azienda Agricola Ai Galli werd gebouwd rond de jaren 70. Het omvat nu bijna 50 hectare aan wijngaarden, die allemaal zijn gelegen in de D.O.C. Lison-Pramaggiore. Het wijnbedrijf runt men met met liefde en passie. Met respect voor eeuwenoude landelijke gebruiken en bewust van wetten en ritmes van onze natuur.De doelstellingen van het bedrijf Ai Galli bereikt men door het volgen van organisatorische en productieve principes: vermindering van de opbrengst per hectare, verdikking van de reeds bestaande wijngaarden en aanplant van nieuwe wijngaarden met een groot aantal soorten per hectare. De controle over het wijnbereidingsproces en de daaropvolgende conservering van de verkregen wijnen vindt plaats dankzij de allernieuwste technologie op oenologisch gebied.De productie van een breed scala aan goede wijnen zijn steeds meer gewaardeerd door wijnkenners. De prijzen die in de afgelopen jaren zijn gewonnen, zijn geen definitieve prestaties voor het bedrijf, maar een bevestiging dat de ondernomen manier de juiste is. Hieruit volgt dat deze prijzen het bedrijf aanmoedigen  om in deze richting verder te gaan.Het bedrijf geniet bovendien al een hoge reputatie op lokaal niveau in Veneto en in het noorden van Italië. Het commerciële management heeft dan ook geleid tot een verspreiding van het merk in de belangrijkste Europese markten.