Veelgestelde vragen
Hier ziet u een lijstje met de meest gestelde vragen die onze klanten stellen:
Je kan in onze webshop betalen met alle gebruikelijke betaalmethoden in Nederland en België zoals: iDeal; PayPal; Creditcard; Bancontact; KBC en Belfius
Dat kan! Je kan je bestelling per bankoverschrijving betalen. Neem met ons contact op over je bestelling. Verzending vindt plaats na betaling.
Zodra je inlogt met je Wijnen.nl- account kan je bij “mijn bestellingen” zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken wat je precies hebt besteld.
Zodra de bestelling succesvol is afgerond krijg je binnen enkele minuten een e-mail als bevestiging. Als je geen bevestigingsemail hebt ontvangen, zou het kunnen dat deze door je e-mailinstellingen in je ongewenste postvak (spambox) is beland. Soms gebeurt het ook wel eens dat er een fout is gemaakt in het e-mailadres. Mocht je nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@wijnen.nl, of bel even met 020-2440919.
We willen je bestelling snel bij je afleveren. Onze logistieke planning is daardoor heel strak. Het kan voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden. Als je je bestelling wil wijzigen, kan je contact met ons opnemen via 020-2440919. Dan kunnen we meteen bekijken wat de mogelijkheden zijn.
1. Voeg via de ‘in winkelmand’-knop de gewenste artikelen in de winkelwagen
2. Klik vervolgens op je winkelwagen en klik op “bestellen” of
3. Klik op je winkelwagen en druk op “toon winkelwagen” en vervolgens op “ok”
4. Log vervolgens in, of maak een account aan als je nog geen account hebt
5. Geef vervolgens aan naar welk adres je bestelling moet worden verzonden en druk op “ok”
6. Kies de verzend-methode.
7. Kies een betaalmethode en druk op “ok”
8. Leeftijdscheck: verklaar dat je ouder bent dan 18. Let op, dit wordt bij de bezorging nogmaals gecontroleerd. Hiervoor moet een identiteitsbewijs worden getoond.
8. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en druk op “ok”
9. Zodra de betaling is afgerond krijg je een e-mail met de bevestiging van je bestelling en zullen wij de wijn zo snel mogelijk bij je afleveren.
Alle bestellingen die worden geplaatst vóór 15.00 uur worden dezelfde dag verzonden en worden dan in 99% van de gevallen volgende werkdag bezorgd op het door jou aangegeven adres. Plaats je de bestelling na 15.00 uur, dan kan de bezorgtijd maximaal twee werkdagen bedragen.
Hou rekening met piek-momenten bij de pakketjesbezorgers! Bijvoorbeeld met Sinterklaas en Kerst kan het wat langer duren voordat je pakket wordt afgeleverd. Bestel dus op tijd!
Onze bestellingen worden afgeleverd door PostNL.
We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf € 80,-. Bij een bestelling onder dit bedrag rekenen we € 7,95 verzendkosten. In België bezorgen we kostenloos vanaf € 100. Bij bestellingen onder dit bedrag rekenen we € 10,45
Het is mogelijk de bestelling bij ons af te halen. Neem hiervoor even contact met ons op om een afspraak te maken. Dan zorgen we dat je bestelling op ons kantoor klaar staat. De meeste voorraad bewaren we elders.
Om een bestelling te plaatsen op Wijnen.nl is het handig een account aan te maken. Via jouw account heb je de mogelijkheid de status van je bestelling te controleren. Ook hoef je dan bij een volgende bestelling niet weer al je gegevens opnieuw in te voeren
Wij gaan vertrouwelijk met je gegevens om en zullen deze nooit aan anderen verstrekken.
Voldoet de geleverde wijn niet aan de verwachtingen, dan kan je de doos binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de originele verpakking en de flessen, inclusief de etiketten onbeschadigd zijn.
Is de wijn die u bij ons heeft gekocht absoluut niet uw smaak? Neem dan contact met ons op voor een passende oplossing. info@wijnen.nl
Staat uw vraag er niet tussen neem dan gerust contact met ons op.
Telefoon: +31 20 244 2284
WhatsApp: +31 20 2440919
E-mail: info@wijnen.nl